objednání kurýra pro vrácení nevyhuvujícího zboží
objednání kurýra pro vrácení nevyhuvujícího zboží
Dostupnost na hlavním skladě: | 992,00 |
Jak služba vrácení funguje?
- objednejte si přímo přes tuto položku službu vrácení zboží (uveďte do objednávky přímo adresu vyzvednutí - upozorňujeme, že vyzvednutí není možné z PPL boxu, či Parcelshopu) a nachystejte si číslo objednávky nebo faktury (toto prosím uveďte při potvrzování objenávky - uveďte nám to při potvrzování zboží v košíku do pole "Vaše číslo objednávky"), kterou si přejete vrátit (v případě, že je ve Vaší původní objednávce vícero zboží, uveďte nám prosím přesné označení zboží a velikost, jakou si přejete vrátit - uveďte nám to při potvrzování zboží v košíku do pole "Poznámka k objednávce");
- zároveň nám prosím důsledně vyplňte náš formulář (nalezente ho ke stažení níže) pro vrácení zboží a přiložte ho vytištěný do krabice s vrácenou obuví;
- balíček zabalte tak, ať se nepoškodí původní krabice a nezapoměňte dovnitř vložit vytištěný formulář "odstoupení od kupní smlouvy“.
- vše za Vás zařídíme a následně se s Vámi do 24 hodin spojí kurýr, se kterým naplánujete přesné datum vyzvednutí zboží;
- na zabalený balíček nic nepište - řidič bude mít od nás zpracované své etikety, které na balík po převzetí umístí;
- po převzetí a kontrole Vám v co nejkratší době (nejpozději 14 dnů) vrátíme peněžní prostředky.