objednání kurýra pro výměnu nevyhovujícího zboží
objednání kurýra pro výměnu nevyhovujícího zboží
Dostupnost na hlavním skladě: | 998,00 |
Jak služba výměny funguje?
- objednejte si přímo přes tuto položku výměnu zboží (uveďte do objednávky přímo adresu vyzvednutí a dodání zboží - upozorňujeme, že vyzvednutí a dodání zboží není možné provést přes PPL box, či Parcelshop) a nachystejte si číslo objednávky nebo faktury (toto prosím uveďte při potvrzování objenávky - uveďte nám to při potvrzování zboží v košíku do pole "Vaše číslo objednávky"), dále artikl a velikost zboží, za které si přejete zboží vyměnit (v případě, že je ve Vaší původní objednávce vícero zboží, uveďte nám prosím přesné označení zboží a velikost, jakou si přejete vrátit - uveďte nám to při potvrzování zboží v košíku do pole "Poznámka k objednávce") a zboží a velikost kterou si přejete za toto zboží vyměnit (uveďte nám to při potvrzování zboží v košíku do pole "Poznámka k objednávce", např. ve formátu 1-22419-41-020 vel. 37 - vyměnit za 1-22419-41-020 vel. 38);
- zároveň nám prosím důsledně vyplňte náš formulář (nalezente ho ke stažení níže) pro výměnu zboží a přiložte ho vytištěný do krabice s vrácenou obuví;
- balíček zabalte tak, ať se nepoškodí původní krabice a nezapoměňte dovnitř vložit vytištěný formulář "pro výměnu zboží“.
- vše za Vás zařídíme a následně se s Vámi do 24 hodin spojí kurýr, se kterým naplánujete přesné datum vyzvednutí zboží;
- na zabalený balíček nic nepište - řidič bude mít od nás zpracované své etikety, které na balík po převzetí umístí;
- kurýr Vám doručí v krátké době nově zvolené zboží a zároveň následující den od objednání svozu od Vás převezme zboží určené k vrácení (pozor - může se jednat o dva různé kurýry, kdy jeden si převezme vracené zboží a další Vám doručí zboží nové).